Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 12:31   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Strikking] Montere ullgenser

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Du fester tråder uten knussel, men å vippe frem symaskinen for å sy et par-tre sømmer der ermene skal være liker du ikke?

Problemet er at jeg må løfte ræva ut av sofaen hvis jeg skal sy. Jupp, så dårlig stelt er det med tiltakslysten min om dagen. Alt som kan gjøres fra sofaen i helgene er greit. Symaskinen står til og med ferdig rigget på syrommet. Det er bare tanken som byr meg i mot. Men jadda, jeg skal ta meg selv i nakken å lempe meg inn på syrommet. (men det har blitt så rotete der!)

(Jeg misliker sterkt mennesker som starter hver setning med "Problemet er" - så jeg unngår i det lengste å bli en sånn person selv) - så les dette innlegget med en håndfull ironi.