Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 13:38   #80
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Den eneste koronavinneren i denne familien er hunden vår.

Neida, jeg hadde nettopp en veldig fin lunsj sammen med hjemmeskoleeleven, som klarte å se en masse positivt i situasjonen. Jeg foretrekker fortsatt kontokontor foran hjemmekontor, men jeg har blitt mye bedre på hjemmekontor i denne perioden, og kommer nok til å velge det oftere når verden åpner opp igjen (og hjemmekontor går fra pålagt til frivillig.)

Jeg brukte ofte lunsjen til å lufte meg før koronaen, så jeg kan ikke sette "tur i lunsjen" på listen min. Men jeg har faktisk fått noen nye venninner i nærområdet, og vi hadde neppe blitt så godt kjent, hadde det ikke vært for korona.

Litt mindre tidsklemme er jo også fint, men kanskje ikke så mye som det i lange perioder har endt opp med å være. Jeg hadde det egentlig helt greit i den perioden jeg kunne være noen dager på kontoret, begge barna hadde skole på gult nivå. Den nedstengingen vi har nå ser jeg ikke noe positivt med.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat