Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-21, 19:35   #743
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ble rygget på av en bil utenfor butikken når jeg sto parkert. Hun dro avgårde etter hun hadde vært ute å sjekket, fikk bilnummer av en sjåførlærer som ventet på elev rett bortenfor som tok nummeret når hun dro uten å legge noe lapp.

Finner nummer og ringer og var veldig fly forbanna når hun sier at ja hun hadde kjørt på bilen, men hun haddevært ute og sjekket og så ikke noe skade og hun hadde snakket med ei gammel dame som var enig med henne. Og hun kan ikke ha truffet der jeg sier det er skade med bulket slikt, sprekk i grill og sprekk i fanget og liten lakkskade. Hun påstår hun traff på andre siden og der er det ikke skade. Jeg har vitne og hun vet ikke hvem sitt vitne er. Tror hun stiller dårlug. Kjøpte bilen for 2 uker siden og har ferske bilder av fronten fra forhandler. Dustekjerring. Meldt inn til forsikringsselskapet.

Elisabet er ikke aktiv