Tråd: Påskemeny
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-21, 13:14   #14
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Påskemeny

Har ikke fått planlagt skikkelig enda, tar påskehandelen mandag morgen. Men jeg vil iallefall ha klubb en dag, klubb med full pakke. Vi bruker å ha dampepølse og kålrabistapp til. Mannen er ikke begeistra for klubb og siden vi har rester av ribba (pinnekjøttet) i fryseren tenkte jeg ta det til også. Har allerede alliert meg med klumpen (altså, jeg må seriøst finne på noe annet å kalle de her inne enn kallenavnet fra babytiden) om at han blir med å lager.

Ellers har snuppa ønsker om å lage vafler og ta med på piknik/ut i hagen. Og klumpen vil grille på den vesle transportable gassgrillen sin.

Har visst kjøpt inn fenalår og spekeskinke allerede også, suppa elsker slikt men er litt dyrt til hverdags så til jul og sånt. Blir nok koldtbord/tapas en dag da. Jeg har lyst til å lage barndommens boysenbærfromage også. Eller bake en ny kake med snuppa som karamellkake med salt karamellsaus. Og... Vi er bare 4 stk. Kommer til å spise oss ihel høres det ut som. Inviterer nok en kamerat av oss som har blitt litt onkel til ungene, bruke han som unnskyldning til noe av maten.