Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-21, 13:55   #55
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ja, ikke sant. Jeg er usikker på hva kravene til "nødvendig reise" er, men jeg vil jo faktisk si at å få treffe egne barn bør være på den lista.

Er det nødvendig reise så trengs det ikke karantene ved tilbakekomst, men alle andre skal nå sitte i karantene i 10 dager etter utenlandsreise. Ikke at jeg stoler helt på at det komme til å funke sånn i praksis, men planen er nå der..

Men den der skurrer skikkelig hos meg. Smitten gir jo blaffen i om reisen har vært nødvendig eller ikke? Jeg skjønner at folk gjerne vil besøke familie og syke, men at man derfor skal slippe karantenehotell? Samtidig som helsearbeidere får trukket tilbake sin ferie for å håndtere økende smitte?

Klart det er kjipt, men man har gjort et bevisst valg når man velger å bosette seg eller jobbe langt unna familie. Fordeler og ulemper; og i noen måneder nå blir det spesielt tungvint og humpete.

Sist redigert av Miss Norway : 27-03-21 kl 08:50. Årsak: Rettet feil ang karantene hjemme vs hotell
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat