Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-21, 09:39   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gave til gutt 17

Sønnen min har straks bursdag, og jeg tenker han skal få gavekort på kjøretimer eller penger, som han ønsker seg, men jeg skulle gjerne hatt tips til en ikke for dyr ekstrating som jeg kan pakke inn de eventuelle pengene sammen med. Nå er det kanskje teit å spørre dere, for dere kjenner jo ikke ham, men jeg er bare ute etter tips, for jeg er helt blank og må kjøpe dette i dag.

Det kan gjerne være bare en kul t-skjorte, for eksempel. (Men hva er kult, hva er in? ). Eller noe helt annet. Kunne også vært en sjokolade, for den saks skyld, men det har han egentlig mer enn nok av...

Noen som kommer på noe?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat