Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 12:01   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få besøk eller gå på besøk klokka 8 om morran

Ikke aktuellt!!

Dersom ungene har vært tidlig våkne og skal ut, springer de over veien til naboen som sitter på trappen fra klokken syv om morgenen (vår reservebestemor). Da får de ei brødskive og litt juice. Å gå noe annet sted er ikke lov!

I høstferien (vi har ikke hatt høstferie) kom nabogutten over første gang klokken 7.50, da var ikke mine barn våkne. Før klokken var ti hadde han ringt på tre eller fire ganger. Dette gjentok seg hele uken! Lille E og W skulle i barnehagen, fordi jeg skulle jobbe sent.
I tillegg sto han på trappen og ventet når vi kom hjem!

Jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn!!
Vi er klare for besøk i 10 - 11 tiden, eller etter at vi er gått ut, og unger som skal være inne mens vi skal lage og spise middag er bare ...
Om morgenene og rett etter jobb/barnehage er vår tid. Tid til kos og prat om dagen som kommer og om dagen som har vært.
Frekke nabobarn som skal ha is og kjeks er uønsket.
Selv om de har kjedet seg hjemme hele dagen fordi de har ferie og det ikke er noen å leke med!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat