Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-21, 07:01   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferie 2021

Det finnes jo mer solsikre deler av Norge enn Vestlandet.

Men hvor solsikkert er Sørlandet? Jeg har minner om ferier der hvor det alltid var sol.
Men jeg har sommeren 2019 godt i minne. Det var nok sol der da også ca hele sommeren, men vi hadde bestilt og betalt opphold i dyreparken med overnatting i kardemommeby. Tre dager i parken. Det vsr sol og fint den kvelden vi kom, men som varslert kom regner neste morgen. Det pissregna hele helga. Vi dro hjem siste kvelden, med våte klær i bilen (ikke så lett å tørke dem heller i kardemommeby)
Ifølge yr kom sola tilbake dagen etter vi dro da...

Poenget er at jeg har lyst på camping på sørlandet. Med telt. Der er ikke så lett med droppinn på sørlandet i juli har jeg skjønt, særlig ikke når hele Norge må være hjem e.

Men med ferien 2019 i bakhodet så er jeg bittelitt skeptisk... Jeg skal ikke ligge i telt i ei uke med regn.

Og som i 2019, det er ikke så nøyaktig værmelding for juli tilgjengelig nå i april...