Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-21, 15:15   #47
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du skal få komme her og være konsulent etter korona, tror jeg. Betaling i vin greit?

Vi har sikkert 6 kvadratmeter med bare ski, skøyter, hjelmer, fjellsko og bandyutstyr, tror jeg. Spesielt det siste tar mye plass. Soverposer til alle for diverse årstider. Liggeunderlag. Telt. Tursekker til alle, i flere størrelser. Kofferter... Bare dynelagring tar masse plass, selv om vi vakuumerer dem. Og ekstramadrasser. Mange, mange kasser med julepynt. Putene til utemøblene tar masse plass.

Så TRENGER vi jo ikke 8 kasser med lego og 4 kasser med togbane, selvsagt. Eller to bestefarsur. Og tre tripptrappstoler. En gammel seksjon og et demontert garderobeskap. Gamle sykler som vi har tatt vare på for besøkende slektninger.

Jeg kastet faktisk ENORMT mye forrige loftsrydding, men fullt blir det fort! Gleder meg til ryddingen nå, kjenner jeg.

Oh yes. Bare vært forberedt på at jeg er ganske brutal.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat