Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-21, 15:42   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett et stort, fint sjal i lin/bomull?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Morild har noen veldig gode i bambus. De kommer med refleks, men den er ikke spesielt plagsom.

Takk for tips! Jeg skal ta en titt.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det kommer litt an på utførelsen. Jeg har strikkede gensere i kashmir som loer og trenger lofjerning innimellom. Og så har jeg sjal som ikke loer i det hele tatt.

Har du link?

Takk! Jeg tror jeg har hatt et skjerf med cashmere som jeg ikke kunne bruke fordi det gjorde alle de andre klærne mine fulle av lo, nemlig.

Dette synes jeg ser fint ut, men det har 90% ull og blir muligens for varmt på sommerhalvåret, selv for frosne meg.

Dette ser kanskje ok ut, eller dette