Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-21, 19:41   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kasjmir)

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

HM har hatt endel kasjmir som er helt ok, fin pris også. Jeg har to par bukser i kashmir derfra.
Ellers er Kashmina en sikker vinner, jeg har noen jakker og topper derfra, samt skjerf, og kvaliteten er virkelig helt uovertruffen. Mine ting nupper litt (jeg får nupper på absolutt alt), men plukker nupper med fingrene , og synes plaggene holder seg fine.

Jeg har flere av kashmirplaggene til HM, jeg synes de er både pene og de har like god kvalitet somadskillig dyrere plagg også.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat