Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-21, 23:44   #42
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [korona5a] Hva er den enkleste måten å få tak i barnesko når alt er stengt?

Jeg har veldig lite lyst til å dra til åpne kommuner, så vil gjerne prøve å fikse det på en annen måte hvis det er mulig. Tusen takk for tips om nettbutikker som virker!

Men, hvordan funker klikk&hent med retur? Jeg er nødt til å få med ganske mange par sko hjem, så jeg MÅ returnere mange (minste har Pingu-føtter og det tar år og dag å finne noe som passer).

Finn vil jeg ikke bruke til dette, for jeg orker ikke å være til bry for de som skal selge med å prøve og ikke skulle ha likevel, osv.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat