Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-21, 21:46   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagkrem med faktor, hva liker du best?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har forsøkt mange forskjellige, men jeg reagerer på så mange av de. Nå har jeg riktignok rosascea og generelt sensitiv hud. Den eneste jeg har fått til å funke er BB cream til LRP (dog ikke de ordinære dagkremene med faktor fra La Roche Posay). Den har solfaktor 30, men finnes kun i en farge, så er ikke optimal hvis man ikke matcher godt med den. Jeg matcher såvidt innenfor
Når det er sagt så bruker jeg alltid Ambre Solaire sin 50+ advanced spray for ansikt når jeg skal være ute i solen. Den er lett og fin og har høy faktor. Min vanlige dagkrem har dessverre ikke faktor, så da er det greit å ha noe som kan sprayes over.

Har du link til den fra Ambre Solaire? Ser det finnes ulike typer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat