Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?
Tja, si det. Det er lenge til enda, 11 år er det vel, vi har vært gift i 14 til sommeren
Om 11 år er våre unger 23, 21 og 16. Muligens finnes noen kjæreste/samboer der til noen av dem, hvem vet? (jeg og mannen var 21 da vi møttes) Tror ikke vi går for så SLEKTA som vi hadde da vi giftet oss, våre tanter og onkler og søskenbarn og hele den røkla, selv om vi sånnsett inviterte ca dem til 40 års dagene våre (slett ikke like mange kom som til bryllupet da, men en god gjeng ble det jo) men kanskje en mindre variant av slekta, våre foreldre, søsken, og deres barn? Kan bli en god nok gjeng det, mannen har 4 søsken, hvorav to er voksne nå og to er på alder med våre eldste, og pr nå har vi 3 niese/nevøer men da bare 1 på mannens side enda, der kan komme flere på 11 år.
Jeg har planer om å fortsatt være gift med mannen om 11 år, men hvordan vi skal feire det har jeg slett ikke planlagt
(Men jeg "feirer" med slekta hvert eneste år jeg. Jeg pleier treffe mange av mine tanker og onkler og søskenbarn og deres etterkommere og få gratulasoner hvert eneste år. Da vi hadde vært gift i 5 år fikk jeg også en rose av min tante. Vi giftet oss nemlig St. Hans aften og det pleier store deler av slekta mi å feire sammen.)