Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-21, 23:50   #7
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selvbestemt abort fram til uke 22

Jeg syns det er så leit at Erna og Ropstad ikke klarte å la abortloven stå urørt, nå kommer det både svært liberale og konservative forslag. Vi var så heldige som hadde en lov som fikk lov til å sette seg i flere ti år..

Når det gjelder dette forslaget, så syns jeg selvbestemt abort så sent i svangerskapet bør unngås, og ville ikke stemt for. Hvor mange aborter per år har vi etter uke 18 tro, det kan ikke være mer ennmaks enn håndfull tipper jeg. Syns det er fint at man må møte i nevnd, så blir terskelen høyere. Jeg syns uke 22 er svært nære å kunne overleve, og da begynner det å bli feil i forholdet til livets ukrenkelighet.