Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-21, 22:46   #61
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbestemt abort fram til uke 22

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja til tidligere obligatorisk ultralyd og alt det som kan gjøre at man slipper senabort. Jeg tror det vil være til beste for absolutt alle.

Og snakker vi virkelig nemnd? Som kvinnen må møte i? Jeg har liksom bare sett for meg St man sender inn alle papirer fra leg dog psykolog og hva har du, ikke at man fysisk skal møte i et rom og argumentere selv for hvorfor.

Men rett til veiledning og støtte synes jeg også man burde fått lovfestet. Både mht om man gjennomførte aborten og hvis man likevel ikke tar det.

Og ikke minst synes jeg at den støtten og hjelpen man får om om man værer fram barnet, bør være lovfestet og ikke noe man må grine seg til, krangle seg til og argumentere seg blå om å få.

Det siste er jeg veldig enig, mange sliter seg ut på det der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat