Tråd: Rusreformen!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-21, 12:16   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rusreformen!

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det der klinger lite gjenkjennelig for meg, ass. Jeg er vokst opp i et miljø hvor rus var høyst til stede, og frykten for straff (for brukerdoser) kan jeg ikke huske var relevant i det hele tatt. Jeg tror det i hovedsak var andre mekanismer som regulerte om man var en som prøvde/brukte eller ikke.

Samme her. Jeg møter med jevne mellomrom noen av de jeg delte ungdomstid (på institusjon for ungdom med rus, for å være helt ærlig om det) som tunge narkomane i dag. Straff var ikke noe vi var opptatt av, det er nok flaks og min ekstremt pysete personlighet som gjør at det ikke er jeg som sitter der. Jeg fryktet ikke straff, jeg fryktet å ikke kunne ha barn og familie, utdanning, jobb osv.

Og de som selger trenger ikke pushe eller markedsgøre. Tvert om.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat