Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-21, 16:13   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2021

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Sjalottløk vokser sånn som poteter, man setter en og får mange. Vanlig løk, setter man små løk også blir de større, eller får de også babyløk? Kunne tenkt meg å prøve å sette en sjalottløk liksom, men 1)de selges jo i større pakker og 2)det er utsolgt alle steder her. Så jeg tenkte å prøve vanlig løk, men da ender jeg bare opp med en løk?

Jepp. En vanlig setteløk blir en stor løk. En sjarlotteløk blir en liten familie. Vi har vært selvforsynt med sjarlotteløk i hele vinter faktisk!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat