Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-21, 20:05   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konspirasjonsteoretikere

Heldigvis veldig få, bare to av mine FB-venner som jeg kommer på, men jeg har ikke nok kontakt med dem til å gidde å gå inn i noen diskusjon (en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, som jeg ikke har snakket med siden vi sluttet der, og en jeg brukte å sitte barnevakt for da hen var liten, men heller ikke hatt kontakt med etter at hen ble voksen).

Det vil si jeg har hatt enkelte svar eller kommentarer til noen av innleggene, men det har vært mer av typen påpeke faktafeil, lenke til artikler som tilbakeviser påstander, faktasjekk o.l. Og bare til den ene av dem, den som er saklig og formulerer seg skremmende godt og overbevisende. Den andre skriver konsekvent på dialekt, og fyller på med usakligheter, der gidder jeg ikke å løfte en finger for å kommentere noe som helst, verken om korona, klima eller Donald Trump. Det er ikke verdt kaloriene.

Sist redigert av My : 04-05-21 kl 20:29.
My er aktiv nå   Svar med sitat