Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-21, 22:45   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai-planer i år

Vi har invitert svigerforeldrene mine. Hvis de kommer (de er ikke sikre enda, men jeg tror nesten det, hvis smittesituasjonen og tiltaksnivået holder seg) kommer garantert mannens bror med samboer og baby også. Da er besøkskvota fylt opp. Vet ikke helt hva vi finner på, det kommer vel mye an på været. Regner med det blir en storslått brunch som i fjor, med koldtbord, bobler og kaker. Hvis det er fint vær går vi kanskje ut for å høre på ett eller annet korps, ellers koser vi oss vel inne, med TV-sendinger etc. Hvis været er ok ser jeg for meg at vi går en tur på kvelden, kanskje en topptur i marka.