Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-21, 09:41   #7
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket keyboard vil jeg ha? Og hva med noter?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har Yamaha P-105, og ble anbefalt dette av diverse pianolærere. Datter har dog dette som bi-instrument, og ikke hovedinstrument. Vil anbefale deg digitalpiano med ordentlig vekting av tangentene. Vi betalte ikke mer enn tja, 6000,- i 2014. Enkeltpenkelt med headset.

Jeg digger SimplyPiano. En app som lærer deg piano på en superpedagogisk og morsom måte. Koster en tusenlapp i året, men vel verdt det synes jeg. Både klassisk og populærmusikk. Ulike ferdighetsnivå.

Ellers så er det bare å kjøpe seg noter digitalt.

SimplyPiano, har de tilbud til gammeldags bærbar PC? Jeg trenger noe større enn en telefon å se ting på. Jeg tenker at jeg kan sette opp PCen slik at skjermen syns når jeg spiller. Telefon blir for lite for meg og fører fort til en merkelig form for hodepine og tranghet i skallen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat