Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-21, 17:07   #90
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forholder du deg til selgere med oppsøkende virksomhet?

Jeg hadde leger uten grenser på døren her i fjor (?) og han pushet og pushet og virkelig kjørte den dårlige samvittigheten min ned i gjørma og hoppet på den.
Jeg syns de er en fantastisk organisasjon, men jeg kan ikke støtte alle! Det hår bare ikke. Til slutt så knakk jeg bare nesten sammen og sa som så var at det knapt var et år siden jeg mistet min far til kreft og akkurat nå, så er kreftsaken som får min støtte. (Og norsk luftambulanse og plan fadder og blindeforbundet og foreningen for hjertesyke barn., )
Og jeg syns det var helt grusomt. Ta nei for et nei da. Jeg er ikke interessert i å blottlegge meg fullstendig for en fremmed som dukket opp p døren. Uansett hvor fantastisk jobb organisasjonen hans/hennes drivet med.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat