Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-21, 13:57   #327
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2021

Har begynt å plante ut her også, gulrotmelkekartonger, persille, ruccula og grønnkål. Ser endelig ut til at nattefrosten slipper taket. Uansett har jeg plantet under fiberduk, så det burde gå greit om det kryper undre null også, den holder vel litt på varmen. Sukkererter og basilikum står til herding på trappa, men flytter dem inn på natta, samme med asparges og stauder.

Satte potet på lørdag, men hva med løk og sjalottløk, når skal de ut, må det bli litt varmere i jorda først?

Kan ellers rapportere om at plastdrivhus fra biltema flyr godt, hadde spikret det fast til underlaget men vinden tok det med seg ca 15 meter... Det er både knekt og revnet, så nå er jeg litt i stuss hva jeg skal gjøre med 10 agurkplanter og 30 tomatplanter...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat