Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Gaia, ser den, men skjønner fortsatt ikke helt problematikken rundt utvidet radius?
Det handler kanskje litt om følelsen av at det virker som om han er veldig "på farten"? Altså, henger her og så der og så der og fyker rundt fra sted til sted der det "skjer ting"? Jeg tror jeg hadde blitt litt urolig om min fartet fra Ullern til Korsvoll til Grorud til Sentrum til Nordstrand hele tiden. At han henger mye på Tonsenhagen er derimot bare koselig (siden det er der kjæresten bor. ).
Spesielt siden jeg har et inntrykk av at det nå er en god del ungdom med mye oppdemt som også "fyker rundt" og leter litt etter at "noe skal skje". Og det kan jo tyte ut i både det ene og det andre. 99% av tiden så henger de jo bare sammen og nyter å få være sosiale, selvsagt.
Et naivt spørsmål: Kan man regne med at det er mindre av stormfylla når de henger ute i parker og på torg og i skogholt, enn på fester i hus og kjellerstuer, eller har det bare flyttet seg? Jeg bare ser for meg at de tross alt er mer eksponert ute? Har ingen anelse, altså.