Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-21, 09:16   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.485
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision 2021

Jeg har fått utrolig sansen for TIX. Det begynte med at han stod frem på Lindmo og deretter har jeg fulgt litt med og lært mye om hans bakgrunn og hva han har slitt med, både personlig og i det norske musikkmiljøet. Etter at jeg så programmet Haik (dere må se det - NRK app), ble jeg faktisk utrolig rørt og historien bak den nye sangen hans til en avdød fan er fantastisk. Nå blir omtrent russesønnen min flau når jeg sier at jeg rett og slett digger han. Har fått sansen for selve ESC-låten også, så her var det full jubel foran TV-en da han gikk videre. Ellers er for meg ESC mer et program jeg har på i bakgrunnen, enn at jeg virkelig følger med. Også er jeg sur hvert år fordi det blir så sent før avstemmingen kommer for det er jo det festligste.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat