Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-21, 15:38   #66
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg føler allikevel at NRK kom langt bedre ut av denne saken enn LA. Hun har ikke blitt veldig positivt fremstilt i media, og jeg anser det som vanskelig for henne å få en annen attraktiv jobb. Men jeg kan definitivt ta feil.

Jeg tenker det samme, men det kan jo være flere som tenker som hennes tidligere vakthavende (?), at det var verdt å sette henne inn i sendingene pga hennes gode kompetanse, så fikk de heller håndtere problemene de ville få i teamet. Det er jo virkelig trist og ille å høre om at slike valg må tas i arbeidslivet. Jeg har alltid vektlagt godt teamarbeid og profesjonell tone, både oppover og nedover, og kjenner jeg hadde hatt vansker med å godta en teamarbeider som viser slik uprofesjonalitet som LA har utvist med det som har kommet frem under rettssaken. Det som har kommet frem blir garantert et tema på fremtidige jobbintervjuer.