Sv: Puerto Rico, Grand Canaria
Vi var i Arguineguin en uke i midten av november 2019 og bodde på Green Beach. Det var et helt fint hotell. Fint bassengområde og fint på takterrassen. Boblebad er det også der.
Vi bodde i leilighet, heter Servatur Green Beach.
https://no.hotels.com/ho439481/?q-de...=0&SYE=3&YGF=3
Brukte aldri restauranten, Besøkte et pensjonistektepar som bor rett bak oppi åsen der halve året og de sa at restauranten var bra. De har dansekvelder der, vi var ikke innom der for å sjekke stemningen...
Fint hotell. Og synes det lå fint til ift "alt". Busstoppet var så-og-si rett utenfor, i svingen, liten butikk rett over veien og stranden rett nedenfor.
Du bor rett ved promenaden og ville gått til Anfistranden for å bade på dagtid. Der er det flust med restauranter rett på stranden og fint strandområde. En liten park og minigolf.
Stranden utenfor Radison Blue er roligere og også fin.
Temperaturen var aldri under 20c, ikke på natta heller. Deilig og skjønner at det er flott for pensjonister. Billig var det også, føltes sånn for det var bare meg og gubben. Jeg koste meg med stooor fin drink til lunch hver dag og det var ingen som maste om at vi skulle gå videre.. Skikkelig luksus.