Tråd: Egoistisk
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-07, 15:19   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egoistisk

Vanskelig...

Jeg tror jeg på en måte syns det er egoisme... og så er det egoisme...

Jeg ser på det som egoisme på en positiv måte om man realiserer drømmene sine, det være seg barn, dyrking av ulike hobbyer, prioriterer utdannelse - noe som gagner både en selv og sine omgivelser. Egoisme og egenkjærlighet på et positivt vis - å bli glad og sterk selv for å kunne gi noe godt til andre - barn, familie og venner - samfunnet.

Men å være egoist på måter som visse personer jeg kjenner er - det vil si at de svært gjerne ser at alle står på pinne for dem, men de legger ikke to pinner i kryss for å hjelpe til den andre veien - det er en form for egoisme jeg har vondt for å takle.