Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-21, 13:53   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilferienovise - trenger tips

Hjelp - vi skal på bilferie!

Jeg, mann og sønn (18) holder oss til Norge i sommer, og planlegger en rundtur med bil. Utgangspunkt er Bærum og målet er å besøke mamma i Trøndelag. Alle tre vil sykle Myrdal-Flåm, og sønnen vil til Bergen, så jeg lurer på hvordan vi best skal legge opp turen? Er det galskap å satse på å se Preikestolen og kjøre Trollstigen i fellesferien? Det er en del jeg kan tenke meg - Atlanterhavsveien og Røros (sistnevnte på returen) for eksempel, men jeg bare slenger ut av meg meg navn på turistperler uten å ha den minste peil på om det vil funke. Mottar gjerne tips til litt mindre turistifiserte plasser også. Og avstander? Jeg har ikke den ringeste anelse.

Vi har tre uker til rådighet. Vi har ikke millioner i feriebudsjett, men vil IKKE bo i telt. Har dere noen forslag til rundtur? Erfaringer? Do's and dont's? Og hvor kan vi overnatte?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat