Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-21, 08:17   #328
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Av merkelige grunner tok Helten og jeg på oss å frivillig rydde rundt glass og metallreturpunktet her vi bor nå. Nå lurer jeg på hva som er i VEIEN MED FOLK??? Hvorfor sette fra seg glasstallerkner utenfor en kontainer som merkes med "kun flasker og glass, IKKE store ting ogsåbortetter"? Jeg lurer seriøst på om folk flest er i stand til å tenke. Neida, så galt er det ikke.

Finnes ikke overrasket. Bor i et nabolag med folk som i gjennomsnitt har gått så lenge på skolen at de anses som velutdannede. Men dumpe søppel gjør de, også i vår søppelkasse som vi aldri fyller selv.
Jeg tenker det skyldes latskap, de orker ikke kjøre til gjennvinningsstasjonen, eller gi bort ting.

Jeg er i overkant ivrig og kunne tenkt at vi i fellesskap kjøper iSekker til hageavfall og restavfall og spleise, men jeg har ikke orket å organisere ennå.
Jeg leier håndverker Citroen og kjører til gjennvinningen en gang i året. I fjor hadde vi mye stedmasser og brukte iSekk, men det ble dyrt for 650 kg.