Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-21, 13:38   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Her er også 08-gutten klar på at han skal konfirmeres - motivasjonen er ene og alene penger, minstenker jeg, men men - Vi blir forhåpentligvis litt flere enn i fjor (sånn pandemimessig sett) - Dessverre har restauranten vi hadde forrige konfirmasjon gått konkurs i pandemitid - så jeg krysser fingre og tær for at de starter opp igjen når verden ser annerledes ut - det var en veldig fin plass å ha konfirmasjon.

Jeg har ikke planlagt noe ennå da - og det kommer jeg helt sikkert ikke til å gjøre før januar 2023 tror jeg. (eller: jeg må jo melde han opp på konfirmasjon mai neste år da)

Min velger det nok også stort sett for pengene og derav vår, for han ser for seg å skulle bruke pengene til båt og den må han jo ha klar til sommeren Det er ikke sikkert han får lov til det, da, vi får se.

Skal heller ikke stresse med konfirmasjonen; vi har vel alt i hus fra forrige gang. Storesøsteren får ansvar for blomster, vi har hvite duker, bordkort kan hun fikse. Men jeg skal lage fotoboken noe tidligere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat