Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-21, 12:49   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Preikestolen - tips?

Da våkner lokalguiden igjen.

Vi er nå landfaste med Stavanger ved hjelp av en undersjøisk tunell så du kommer deg greit fra Stavanger til Preikestolen, så jeg ville nok ha hatt de dagene jeg ville i Stavanger, reist inn til Preikestolen på morgenen og gått opp. Så er det alt etter hvilken form du er i, mannen og sønn i huset kommer seg opp på 45-50 min, jentungen på 12 trang en time og jeg i desto dårligere form bruker vel 1,5-2 timer. Så om du ikke er sliten etter tur og er nede igjen i rimelig tid er det ingen problem å fortsette turen til Odda via Hjelmeland og da kanskje ta overnattingen på Energihotellet på Sand heller, eller for den del kjøre helt til Odda, maps sier at det er en tur på ca 3.5 timer.

Ønsker du heller å tilbringe mer tid i området Preikestolen eller tenker at du er så sent nede at det å kjøre videre ikke er aktuelt så er en overnatting på fjellstuen verdt å unne seg, er diverse aktiviteter der oppe i området som også er kjekke å få med seg etter tur. Om du ønsker det litt mer urbant, men ikke helt Stavanger så hadde jeg kanskje booket meg inn på Verkshotellet på Jørpeland og gått over veien til Rosehagen for god mat.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen

Sist redigert av Frøy : 01-06-21 kl 12:59. Årsak: la til linker
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat