Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-21, 23:28   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobeskap og oppbevaring

Vi må helt klart kvitte oss med mye. Dessverre rakk vi ikke å gå gjennom ting før vi flyttet. Det gikk veldig fort når vi fikk hevet kjøpet av mugghuset. Så vi kasta oss rundt og fant dette. Med under to måneder på å flytte ut så rakk vi ikke så mye rydding og sortering av ting. Vi har også en bod på 5 kvm i kjelleren. Det er fullt i leiligheten og vi har enda ikke tømt hele mugghuset. Stort sett bare ting i garasjen igjen. Men hvor skal alt få plass. Per i dag oppbevares jakker over kjøkkenstoler, klær ligger i pappesker og henger på stativ på soverommet. Jeg blir sprø av dette. Jeg trenger en løsning kjapt. Vi begynner å bli alvorlig slitne nå begge to. Først nesten 2 års kamp pga mugghuset og alle feilene og manglene der. Så får vi veldig plutselig hevet kjøpet og har under to måneder på å komme oss ut. Jeg trenger gode funksjonelle løsninger som man kan få på plass fort.