Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-21, 07:04   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobeskap og oppbevaring

Så utrolig fin leilighet! Gratulerer

Vi har smal gang og har faktisk Billy hyller. Et som sko skap og to med knaggrekker inni til jakker og hylle nederst til bokser for luer og skjerf. For meg så er det viktig å få lukket dører til jakker da jeg synes fort det blir uryddig med klær til hele familien. Og da var Billy den smaleste løsningen (29 cm). Pax 35 cm går jo også, så har dere plass til det så ville jeg gått for det i stedet da det nok er hakket mer optimalt. Mannens sko må stå ørlite på skrå.

Ellers så kan jeg anbefale Pax på soverom, og da spesielt de som er 35 cm dype. Jeg synes de rommer overraskende mye og gjør lite ut av seg romfølelsesmessig. Minus er at du ikke får mulighet til å henge klær på hengere i skap med den dybden.

Jeg kan absolutt anbefale minilager. Utrolig smart. Vi brukte lagerboks da vi bygget ut. De kjørte ut boksen til oss, hentet det når vi ba om det. Vi hadde tilgang når vi ba om det og da kunne de sette den frem for oss på lageret.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat