Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-21, 14:02   #14
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Garderobeskap og oppbevaring

Grattis med ny bolig! Planløsningen og størrelsen minner mye om min leilighet. Jeg har en skyvedørsgarderobe i gangen (der dere får bod) og et 150 cm bredt og 58 cm dypt Pax-skap på soverommet. Ene barnet har et på 75x35, det rommer faktisk mye siden det er full høyde på det.

Bruk den planleggeren til IKEA for å se hvordan det blir, og husk at det ikke er alle størrelsene som har skyvedør, og på de som er 75 cm må du ha dør på 50 cm+25 cm, så kan være greit å se modell av hvordan det vil bli først.

Tror jeg ville vurdert spesialtipasset skap/kun skyvedører med løs innredning på soverommet i stedet for pax i to ulike høyder.