Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-21, 22:01   #8
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?

Jeg synes ikke man skal dra en hvit løgn for å fremme en sak. Hvem som sitter med sannheten og svaret er helt avhengig av den som vil påvirke, og hvis jeg aksepterer runde kanter i sakene som er viktige for meg, kan jeg i neste innstans oppleve å bli manipulert av andre som føler sterkt for SINE hjertesaker.

Eksempel i fortiden er jo nazistenes negative propaganda om jøder (heftig illustrert med tegninger og catchy slogans) og nylig her til lands: Bamse-saken, hvor bildet av den søte lille hunden fikk svært mange ukritisk til å bli med på Spleis.