Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-21, 20:44   #64
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2021

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har ikke planlagt noe som helst.
Jeg har jo lyst til å besøke foreldrene mine som jeg ikke har sett siden i høst, så det blir jo Bergen og evt Geilo. Min mor har hytte begge steder (Os og Geilo). Jeg har lyst å se noe annet da. Dette gjorde vi jo i fjor også (og hvert eneste år, men da reiser vi jo utenlands i tillegg). Mannen vil nordover, og hvis det er innafor å fly kan vi jo få det til. Jeg makter ikke biltur både sørover og nordover!

Du kan kanskje komme med geilotips? Vi skal være der et par-tre dager i sommer.

Vi skal gå litt i Rondane, innom beitostølen og Geilo før vi skal til Fredrikstad. Så skal vi innom hytte på venabygdfjellet.