Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-21, 19:14   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om å male

Enig med Kaprifol om øverst på veggen.
Hvis det er et klesskap som står løst (evt med en liten tippsikring i veggen) så hadde jeg dratt det fram og malt bakom. Det gjør det enklere å nå opp til det listefrie området som skal være hvitt, og få det pent der.

Ordentlig gardintrapp er mitt tips, sånn at man når helt opp uten å stå og strekke seg. Trappestige heter det kanskje hvis du skal google. Jeg kjøpte en billig på Montér ifjor, etter å ha lånt i alle år før. Dvs jeg lånte i tillegg for vi måtte være to for å holde (jeg satte opp nye taklister).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat