Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-21, 08:46   #3
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korona: Planlegging av utenlandsferie i sommer

Vi lurer på å ta ei veke på Kreta i august, men eg blir ikkje klok på desse koronasertifikat- reglane. Både eg og mannen får første dose i dag. Det fører til at den norske delen av koronasertifikatet blir grønt. Men såvidt eg kan sjå gjelder ikkje dette ved innreise til Norge. Det gjelder berre internt i Norge på arrangement og lignande. Så dersom Hellas fortsetter å ligge på samme nivå som no vil det blir karantene når vi kjem tilbake. Men vi kan teste oss ut av denne etter tre dagar.

Innreise i Hellas er ikkje spesielt problematisk. Då treng vi berre ein negativ test som ikkje er eldre enn 72 timar for å sleppe inn uten karantene. Men eg er veldig i tvil om kva som skjer når vi kjem tilbake til Norge slik reglane er no.
Kurvene i Hellas går nedover, så mest sannsynlig vil Hellas vere grønt i begynnelsen av august. Men sikker kan ein aldri vere! Så eg trur ikkje eg tør å bestille tur no. Det får heller bli ein restplass! Og det blir også berre eg, mannen og minstemann. Dei to eldste blir heime i tilfelle det plutselig blir innført ti dagers karantene igjen. Litt viktigare å unngå fravær ved skulestart for dei enn for minstemann.

Spania ser ut til å vere meir usikkert enn Hellas. Der har kurvene flata litt ut og det ser ut til at dei slit litt med å komme seg lengre ned i antall smitta per 100 000. Der gjekk det jo plutselig opp igjen i fjor sommar også. Så eg satsar på Hellas!