Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-21, 09:43   #8
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Planlegging av utenlandsferie i sommer

Utlandet høres for uforutsigbart ut for meg. Jeg som sliter med å lande Norges-ferien, og vi har tenkt oss til Bergen, liksom. Små og store lokale utbrudd i Norge, med påfølgende restriksjoner og begrenset moro gjør meg "stressa" nok. Hadde ikke orket tanken på endrede inn/utreise regler, karantenehotell og alle mulige andre stress-faktorer.

Det selv om vi voksne i familien er fullvaksinerte, 18-åringen har fått en dose, men ikke 16-åringen. Vi bor jo i Oslo øst, så det å leve tett på smitten er vi drillet på, men jeg er åpenbart så lei og sliten at jeg velger mest mulig trygghet og forutsigbarhet i ferien i år.

Det var nå ikke det du spurte om, men de tankene som strømmet på da jeg leste innlegget.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat