Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-21, 15:24   #40
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korona: Planlegging av utenlandsferie i sommer

Eg kjenner kun ein familie som vurderer utenlandstur. Men eg må innrømme at eg ikkje har turt å nevne på jobb eller for naboar/vennar at eg vurderer det, så mulig at det er fleire enn meg som planlegger i skjul og skam!
Eg vil definitivt forholde meg til reiserådene, så eg reiser ikkje til land det er fraråda å reise til. Eg har forstått det slik at det globale reiserådet vil bli oppheva 5.juli og at det då ikkje lengre er fraråda med alle unødvendige reiser. Då vil det bli spesifikke råd for kvart enkelt land.