Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-21, 12:13   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av Kirsebærboligen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hun fotografen syns kirsebærveggen var kul, og hun ville ha med kirsebærhatten jeg har på veggen, og kirsebær do-kosten jeg har som pynt og kirsebærkopper på kjøkkenbenken.

Jeg hadde sagt i fra på forhånd at alt kan flyttes og fjernes, men at jeg ønsker et eller annet som gjør at annonsen blir litt mer personlig enn de 17 leilighetene jeg har sett på denne uken, der alle 17 ser ut som det kunne vært samme leilighet.

Nå blir ikke ting så annerledes og crazy av et par kirsebærsaker, men det gjør at det føles litt mer personlig likevel. Jeg liker det.
Egentlig skulle jeg ønske jeg torde å gå helt kirsebærcrazy og hatt en annonse som virkelig var spesiell, men jeg har liksom ikke råd til å være sååå eksentrisk heller.

Jeg har ingen gode bilder av veggen selv, men jeg kan vise dere når annonsen kommer ut om et par dager.

Vil gjerne se annonsen ja!