Nextlife skrev:Jeg satt akkurat å lurte på Om Du Var En Slik som led deg gjennom natten i skyllemiddelbefengt sengetøy hos meg. 😱
Nope. Sov veldig god. Merket absolutt ingen stank.
Nextlife skrev:Jeg satt akkurat å lurte på Om Du Var En Slik som led deg gjennom natten i skyllemiddelbefengt sengetøy hos meg. 😱
Tja, det er vel fordi trommeltørking gjør tøyet mykere i seg selv, uten tøymykner, og når tøyet henger til tørk kan det bli ganske stivt. Særlig håndklær. Men det er vel en vanesak, for min del har jeg ingen problemer med å bruke stive håndklær (der hvor jeg får det, selv har jeg tørketrommel).Strå skrev:Jeg har aldri hatt tørketrommel noe sted jeg har bodd. Hvorfor det fører til at man MÅ ha tøymykner vet ikke jeg. Uansett er det varianten med lukt jeg reagerer på. For øvrig blir mange på et vis blind for inntrykk man har rundt seg (nesten) hele tiden.
Jeg skjønner selvsagt det.Blondie skrev:All intens lukt gir meg migrene, det er jo derfor jeg hater det. Ikke fordi jeg er så lite raus.
Input skrev:Jeg er i SensitivForLukt-klubben. Svogeren til mannen min bruker så mye parfyme at jeg brakk meg av å gå inn på badet et døgn er at han hadde dusjet der. Men det verste er røyk. Jeg blir skikkelig syk av å gå bak noen som røyker på gata. Heldigvis skjer det nesten aldri lenger!
Input skrev:Jeg er i SensitivForLukt-klubben. Svogeren til mannen min bruker så mye parfyme at jeg brakk meg av å gå inn på badet et døgn er at han hadde dusjet der. Men det verste er røyk. Jeg blir skikkelig syk av å gå bak noen som røyker på gata. Heldigvis skjer det nesten aldri lenger!
Strå skrev:Jeg har aldri hatt tørketrommel noe sted jeg har bodd. Hvorfor det fører til at man MÅ ha tøymykner vet ikke jeg.
My skrev:(...)
Skjønner jeg er ganske fleksibel på tøyvaskfronten. Går bra med tøymykner, uten tøymykner, trommeltørket eller lufttørket.Samme for meg, bare tøyet er noenlunde rent. I det minste ett område hvor jeg er lett å ha med å gjøre.
star skrev:Jeg regelrett hater harde håndklær og sengetøy.
Og hos meg blir det det uten tøymykner.
Peker på innlegg #626Strå skrev:Mener du, etter de siste innleggene, at det har med å være fleksibel å gjøre? Hodepine, migrene og kvalme kan man fixe ved å være fleksibel? Jeg tviler på at du mente det sånn, men det så litt rart ut. (Det er ikke sånn at Blondie, jeg og andre får hodepine fordi vi er lite fleksible.)
Primrose skrev:Jeg har verken tørketrommel eller tøymykner. Bruker eddik da, det fjerner lukt. Jeg er heller ikke glad i sterk parfymelukt, men tåler det heldigvis.
star skrev:Jeg regelrett hater harde håndklær og sengetøy.
Og hos meg blir det det uten tøymykner.
Logg inn for å svare i denne tråden.