Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 16:02   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nå ble jo jeg veldig nysgjerrig på hvordan dette gir seg praktisk utslag i forhold til barna deres?

Får de kun gave av pappa og alle andre, men ikke mamma? Er du ikke med på pakkeåpningen? Blir du ikke med på middagen, eller spiser du noe annet enn de andre? Nekter du å se på all juleunderholdning? Osv.

Nå er barna våre små, ( tre år og ni måneder ), så de store praktiske problemene har vi ikke møtt på enda. Min mann drar hjem til sin familie på julaften, og har hatt med vår eldste annethvert år.

Jeg er ingen fanatisk antijulfigur, og ser gjerne på både Askepott og juledisney, men det skal nok litt til før jeg går rundt et juletre. Min familie feirer ikke jul, så fra den siden kommer det ingen pakker. Fra min manns side kommer det derimot dynger med pakker.

Planen er at vi etterhvert skal bruke juletiden på å reise bort, bare kjernefamilien, men enn så lenge har vi gjort det på denne måten. Det blir nok bruk for mer diplomati og fintfølelse etterhvert, men det skal nok ordne seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat