Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-21, 12:35   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Galdhøpiggen for dummies

Jeg har gått Galdhøpiggen i tåke og snøvær i juni jeg også. Helt utrent egentlig. Slet opp siste biten, men mest pga. snøen og at det var tungt å ikke se hvor langt det var igjen til toppen pga. tåke. Følte jeg gikk 2 skritt frem og 1 tilbake siste meterne opp, men jeg kom opp. Ned igjen var ikke noe problem. Gikk som en lek.

Jeg gikk med jobben i stort følge fra Juvasshytta. Og vi hadde egne lag over breen. Skal en gå selv derfra så må en vel bestille seg plass på et lag å gå med over breen som er organisert tror jeg?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat