Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-07, 14:43   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en typisk FP-er?

Jeg var forresten en veldig typisk FP-er i dag da jeg sto på flyplassen slik at %€#/ Norwegian kunne besiktige den skadde vognen min. Snorkfrøken var i MobyD'n og ble veldigveldigveldigsultennåååå mens vi ventet og ventet. Selvsagt uten noe sted jeg kunne sette meg og beholde plassen i køen. Jeg treiv henne ut av sjalet, dro opp genseren under sjalet og la henne i ammestilling i sjalet igjen. Jeg har aldri gjort det før, og det var ikke akkurat etter boken, men det funket såpass at jeg kunne stå der og amme med en hånd fri. Så da sto vi der og pekte og forklarte mens Snorkfrøken sugde og koste seg. Etter damen hadde fylt ut alle de viktige papirene, dyttet jeg vognen bort til nærmeste benk, fremdeles med snuppa koblet til. Da kom en liten gjeng med japanere med trillrunde øyne. Det var like før de dro frem kameraet, tror jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat