Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 16:31   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jo, det er jo planen etterhvert.
Allikevel er det ikke spesielt stusslig for meg å sitte hjemme hos familien min en dag, siden det jo tross alt ikke er noe spesielt forbundet med den dagen for meg. Og min mann visste lenge før vi giftet oss at jeg ikke feirer jul, så han klarer fint å komme seg gjennom de timene uten meg han også. Selv om det selvfølgelig er VELDIG vanskelig for han.

Selvfølgelig føles det for meg litt pussig å la barna "feire jul", siden det for meg er en pussig tradisjon. Men det er jo grenser for hvor mange sorger jeg skal påføre min svigerfamilie også!

Jeg tenkte mest på hva ungene ville synes er stusselig med tiden. Det er jo alltid hyggelig å ha begge foreldrene med når det er spesielle anledninger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat