Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-21, 14:39   #45
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nå er det kjørt for håndballgutta, er jeg redd. Selv om de skulle greie å karre seg videre, møter de vel et av de beste laga i neste runde - og da greier de seg neppe. De er rett og slett ikke gode nok slik det har sett ut til nå. Utrolig mange skuddbom, ikke minst fra Sagosen, og keeperne har ikke kommet seg opp på nødvendig nivå. Når til og med ellers pålitelige Jøndal begynner å bomme og bomme, blir det vanskelig.

Har vondt av den kvinnelige skytteren som endte med to sure fjerdeplasser.

Jeg synes Kristian Sæverås har stått bra den tiden han har fått, og synes heller han burde få mer spilletid. Enig i at kampen i går var dårlig, men jeg har trua fortsatt jeg, jeg tror de har mer i seg enn de viste i går. De har jo sagt de har medaljeambisjoner, så da skal man jo kunne slå de fleste da, uavhengig av hvem de møter fram mot finalen. (Men jeg vedder ikke på at de tar medalje altså. Bare #evigoptimist )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat