Sv: Hva serverer du til sommergjester?
Jeg får stadig dårlig samvitighet for at vi var 10 dager hos svigermor i år igjen, men da HAR jeg forsøkt å begrense det så mye jeg klarer og HUN vil ikke la oss dra, selv om jeg vel egentlig vet at hun blir sliten, så sier hun jo tvert motsatt til oss.
Vel, det støtter meg i alle fall i at neste år skal vi prøve å begrense det enda et par dager.
(og altså, mannen handlet inn middag til de aller fleste dagene vi var der, kjøpte melk og havregryn og annet, shampo og solkrem har vi med oss, plaster også, men et par plaster ble vel likevel brukt av bestemor sine og bestemor kos og meging ble det også noe av ja. Og sengtøy ja.
Får ikke lov til noe annet av svigermor, men altså, vi KAN ytterligere begrense oppholdet så langt i klarer. Under en uke kommer vi nok ikke, men ned ot det i alle fall (vi HAR vært oppe i 2+ altså, og det året hun ikke forsto hvorfor vi skulle hjem når jeg var i permisjon og mannen arbeidsledig og vi nærmet oss tre.... )
Så at dette ikke er god ferie for deg, det skjønner jeg godt. Vi har vært hotell-gjennomtrekk et eneste år, med folk som kom og dro i et kjør, men ellers er et ikke naturlig at folk kommer til oss sånn an mass. Svigemor kommer vanligvis, men ikke i år, kanskje i høst, sikekrt før jul i alle fall. Det gpår nesten opp i opp da, for hun kommer ei lita uke før jul, og vi er ei god uke på sommeren, og begge er på hennes ønske egentlig (ikke for det, vi og ungene vil jo ogsåtrefes selvsagt)