Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-21, 09:43   #30
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du til sommergjester?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

3 uker på all inclusive til neste år!!

Høres deilig ut.

Jeg som ble litt frustrert av våre feriegjester trenger ikke å klage når jeg ser hvordan Galathea har hatt det.

Vi har hatt 2 voksne og 2 barn i helpensjon nesten 2 uker i ferien. Barn på 2 1/2 år og 5 måneder. Kjenner jeg er ferdig med småbarn. De sov noen dager andre steder, men var mest hos oss i de 3 ukene de var her. Ikke kunne de si fra når de kommer, så ene dagen de dukket opp på ettermiddagen hadde jeg planlagt familiebursdag med min familie. Når de så 8 kg reker til tining så dro de et annet sted og sov den natta. De hadde vært avgårde i 4-5 dager og ikke gir beskjed om når de kommer tilbake så kan de skylde seg selv. Jeg er så lei av å planlegge etter andre, så måtte bare slutte med det. Ta ting litt som det kommer.

Jeg jobbet på dagtid ene uka de var der, og det var veldig deilig egentlig. Men ble jo litt handling, middagsstyr og rydding, så var ikke å slappa av i sola når en kom hjem da. Og ikke minst hvor mye dusjhåndkler det går når vi er mange i hus. Mine unger sov ikke hos oss når vi hadde besøk og de dusjet ikke der, men det var da 5 stykker som vanligvis ikke bor i huset, og jeg orker ikke våte håndkler overalt, og mange tar nytt hver gang uansett. Så jeg bare satte på en hånklevask hver kveld for å bli kvitt alt som lå rundt. Fjernet det gjerne med en gang så det lå i kjelleren. Badet blir så fuktig og rått når det skal tørke 7 store håndkler der når det ikke er plass. Også skulle de jo på stranda, også var det vannski. Så ikke uvanlig at hver person hadde minst 2 hånkler om dagen siden de da dusjet når de kom hjem.

Ikke ville de ha med seg bagasje på flyet heller, så vi måtte hente og fikse både barneseter og vogn de lånte fra venner. Og de måtte hentes og kjøres til flyplassen siden de hadde kjøpt billige billetter til en flyplass 2 timer unna og ikke til den som er 10 minutter unna. Hadde gladelig betalt de 2000 ekstra for at vi hadde sluppet og organisert alt av kjøring og bilseter. Og ikke minst all den tiden det tar for andre tenker de ikke på. De hadde jo tenkt å ta toget egentlig, men det er jo også dyrt for dem og det gikk jo ikke nå på sommeren. Og de kunne jo ikke ta buss for tog, for da fikk de ikke barnesete til minste. Betal heller litt mer for billetten da og kom dit du skal med en gang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat